Reus dona tret de sortida a la Campanya d’estiu 2025

REUS.CAT

La campanya busca consolidar la ciutat com a destí cultural i modernista per oferir una experiència turística més innovadora, inclusiva i de valor afegit

L’Agència Reus Promoció va iniciar oficialment la Campanya d’Estiu 2025 aquest dimecres, 18 de juny amb un acte festiu d’agraïment a la terrassa del Gaudí Centre en el que s’hi ha sumat entitats de la Taula de Comerç, els caps de carrer, membres de la Taula del vermut, els hotels de la ciutat, empreses d’activitats turístiques; la Casa Navàs i Ins titut Pere Mata, representants de l’Aeroport de Reus, empreses del sector turístic de la ciutat i mitjans de comunicació.

La campanya busca consolidar la ciutat com a destí cultural, modernista i experiencial i alineada amb les estratègies del seu pla de màrqueting per oferir una experiència turística més innovadora, inclusiva i de valor afegit. Aquesta campanya, que s’allargarà fins al 30 de setembre, busca potenciar el servei als visitants i consolidar la ciutat com a destí cultural i modernista de referència.

La Regidoria de Projecció de Ciutat ha treballat en tres grans línies d’acció per a aquesta temporada.

Millora dels serveis i acollida: S’han ampliat els horaris d’obertura de diversos espais emblemàtics, com el Gaudí Centre, el Pavelló 6è de l’Institut Pere Mata, el Campanar, l’Església Prioral de Sant Pere i, per descomptat, l’Estació Enològica. Aquesta ampliació, que va començar l’1 de juny i es mantindrà fins al 30 de setembre, permetrà als visitants gaudir de les visites amb més flexibilitat i comoditat.

Visites i rutes temàtiques: A través de la plataforma ticket.reusturisme.cat, els visitants poden adquirir tiquets per a diverses visites guiades. Per aquesta temporada, a més de la renovada Estació Enològica, que ara ofereix una experiència encara més atractiva i interactiva per als visitants, es sumen les visites guiades al Teatre Fortuny i la ruta pels comerços històrics, que reforcen la promoció del patrimoni local, combinant la tradició amb la innovació per captar l’interès de tots els públics.

A més, la polsera “Visit Reus!” continua sent una de les millors opcions per descobrir els espais més emblemàtics de la ciutat, ara amb la novetat de la renovada Estació Enològica.

Campanya de comunicació i promoció turística i accions de comercialització: Seguint el claim de “Tot a Reus” i per tal d’arribar més efectivament als turistes que estiuegen a la costa i al públic de proximitat especialment de Barcelona i demarcació, Lleida, terres de l’Ebre i província de Castelló.

Es presenta Reus com a destinació lligada a Antoni Gaudí, perquè determina, en gran mesura, l’elecció del destí. Ser una ciutat modernista i genial, és un valor diferencial de Reus. D’aquesta manera, es relaciona Reus amb una ciutat viva i dinàmica, per gaudir-la a través dels orígens de Gaudí, el patrimoni modernista, l’oferta experiencial (propostes turístiques, culturals i festives), el comerç, la gastronomia i el vermut de Reus.

L’objectiu d’aquesta campanya d’estiu és allargar l’estada del visitant a la ciutat, fomentar la repetició de visita de dia i seguir potenciant l’arribada de visitants amb estades de cap de setmana, aconseguint, així, una major quantitat de visites i de despesa comercial i de restauració a la ciutat.

RELACIONAT
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore