La imatge es complementa amb una nova web i la campanya de comunicació “Fem bategar la terra”, que convida a moure’s amb consciència per la destinació
Mont-roig Miami Turisme ha presentat avui la nova imatge de marca, la nova web i la campanya de comunicació “Fem bategar la terra” en un acte a l’Ecoespai de Miami Platja. Després de 16 anys amb l’antiga imatge, el municipi ha actualitzat el relat de la seva identitat turística, que passa per una marca que identifica “un territori i dos passiatges”, els nuclis de Mont-roig i Miami Platja. La nova marca no només transmet autenticitat i hospitalitat, sinó que també reforça la projecció del territori i els valors que el caracteritzen: sostenibilitat, dinamisme i proximitat amb la natura i les persones.
El logotip s’inspira en la “M” del logotip municipal i incorpora un cor que simbolitza la connexió entre persones, la protecció del territori i la cohesió comunitària. Els colors de la marca -vermell i intens i turquesa brillant- reflecteixen la terra, la pedra, la passió i la vitalitat de Mont-roig del Camp, així com la frescor i energia del mar a Miami Platja.

Un dels lemes de la nova campanya (Cedida)
1,4 milions de pernoctacions
En la seva intervenció, la regidora de Turisme, Yolanda Pérez, ha explicat que la renovació de la marca de turisme és possible gràcies a la tasca que està fent l’Ajuntament per transformar el municipi i ha posat en valor que “tot aquest treball no tindria sentit si l’empresariat local no respongués. El sector priva també està apostant i això és la clau de l’èxit”.
La regidora ha aprofitat l’ocasió per presentar algunes de les principals dades que demostren que, poc a poc, s’està desestacionalitzant la temporada. Així, fins al 15 d’octubre, el nombre de pernoctacions registrades era d’1,4 milions (entre les 18.425 places d’allotjament de càmpings, hotels i apartaments disponibles al municipi). També ha remarcat que el 95% dels 600 visitants enquestats -turistes i excursionistes- tornarien a repetir la seva experiència al municipi.
L’alcalde anima al sector del comerç i la restauració a organtizar-se
Després de visionar el vídeo de la nova campanya, l’alcalde de Mont-roig del Camp, Fran Morancho, ha començat la seva intervenció visiblement emocionat. Sobre la nova campanya, Morancho ha destacat que representa de forma excel·lent la singularitat de Mont-roig i de Miami Platja i l’aposta per ser diferents de la resta de destinacions, amb iniciatives atrevides com, per exemple, “la de renaturalitzar les cales o la de no fumar a les platges”.
L’alcalde ha aprofitat la jornada per fer una crida al sector de la restauració, del comerç i de les immobiliàries a organtizar-se: “Us demano que feu un esforç, us heu de mobilitzar perquè necessitem interlocutors. Us heu de convertir en lobby de pressió cap a l’Ajuntament, que representi tot el sector i faciliti la presa de decisions que beneficiïn al conjunt, tal i com s’ha fet en altres poblacions”.
Nou web
El nou portal web de Mont-roig Miami Turisme s’ha renovat per oferir una experiència digital moderna, visual, intuïtiva i accessible, pensada per inspirar els visitants i facilitar la planificació de la visita. Algunes de les novetats més destacades són les seccions: Mirador Turístic Digital; Planificador de viatge; Turisme responsable; Nou CMS Infotourist; i Apartat professional.
Campanya “Fem bategar la terra”
Mont-roig Miami Turisme també ha posat en marxa una nova campanya de comunicació, “Fem bategar la terra”, a càrrec d’Ipsun. Aquesta parteix de la idea que el batec el territori és el que dona vida al municipi i només existeix quan hi participen visitants, residents i professionals. El lema “El batec de la terra ets tu” convida a viure, sentir i moure’s per Mont-roig i Miami amb consciència i passió.
La campanya s’articula a través d’histories personals reals que transmeten els valors de la destinació: Autencitat (un cuiner local); Vitalitat (una esportista); Sostenibilitat (una agricultora); Creativitat (un artista local) i Amor (una turista).