La IV edició de la campanya s’iniciarà el pròxim 7 de novembre a les 18 h i repartirà 30.000 bons valorats en 150.00 euros
Tarragona posa en marxa la IV edició de la campanya Bons Comerç. Una campanya que ha estat presentada aquest matí, davant dels mitjans, amb la participació de la consellera de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Montse Adán, el vicepresident de la Cambra de Comerç, Lluís Colet i Gerard Esquerré, representant de la Via T.
Adán ha explicat que aquesta edició és possible gràcies a “l’èxit de les anteriors” i és una “aposta pel comerç de la ciutat”.
La campanya donarà el tret de sortida el pròxim 7 de novembre a les 18 h, amb un espectacle itinerant de màgia, música i teatre que començarà a la plaça Corsini, passarà per Rambla Nova fins arribar a la plaça Verdaguer. És la gran novetat d’aquesta IV edició.
L’endemà, dissabte 8 de novembre, es replicarà el mateix espectacle als barris de Torreforta i de l’Arrabassada, amb l’objectiu de “donar a conèixer al màxim aquesta iniciativa”.
30.000 bons disponibles
La consellera ha detallat que es posaran a disposició de la ciutadania 30.000 bons valorats en 150.000 euros, que és la injecció que aporta el consistori tarragoní a la campanya.
Tothom que vulgui participar, tant ciutadà de Tarragona com de fora, podrà descarregar fins a 4 bons de 5 euros cadascú, és a dir, 20 euros per persona. Enguany, com a una altra de les novetats, els bons tindran una setmana de validesa.
La Guingueta dels Bons Comerç, punt de suport
Montse Adán ha destacat que, per aquest any, la Guingueta dels Bons Comerç, situada al costat de la Font del Centenari, s’habilitarà com a punt de suport pels ciutadans que presentin dificultats a l’hora d’adquirir els bons.
Qui ho requereixi, podrà personar-se en aquest espai per rebre ajuda de com descarregar-los, en cap cas es podran adquirir físicament.
Els Bons Comerç, en dades
Adán ha aprofitat la presentació de la campanya dels Bons Comerç per oferir les dades de les tres edicions anteriors.
En total, els comerços han generat un impacte de 630.000 euros i han participat un total de 160 establiments, dels quals destaquen botigues de roba, serveis i hostaleria.
La consellera ha expressat “il·lusió per multiplicar aquestes xifres i assolir el repte que més locals de restauració s’adhereixin a la campanya”.
A més, ha detallat que “des del consistori estem treballant, de cara el 2026, fer dues edicions de Bons Comerç; una el primer trimestre i l’altre el segon, durant els mesos que els comerços necessiten més impuls.”