L’oficina de turisme de Reus es digitalitza per millorar l’experiència del visitant

REUS.CAT

El sistema Infotourist ofereix una WebApp personalitzada per a visitants, un planificador de viatge o dispositius per a auto consulta sobre informació turística

L’agència Reus Promoció implementarà l’Infotourist, un sistema de gestió integral dissenyat específicament per a oficines de turisme amb l’objectiu de millorar l’experiència del visitant i optimitzar la gestió de la informació turística.

És una eina Cloud dissenyada per als departaments de turisme que engloba un conjunt d’aplicacions que permeten compartir la informació entre els usuaris, distribuir-la pels diferents mitjans de comunicació integrats, recollir un gran volum de dades estadístiques, fer accions de màrqueting digital, registrar informació i opinions dels visitants. Tot des d’una única plataforma.

Funcionalitats del sistema

Web Turística : Disseny i desenvolupament d’una WebApp personalitzada per a visitants, que inclou etiquetatge de continguts, agenda d’esdeveniments i activitats.
Planificador de Viatge Dinàmic: per personalitzar l’estada del viatger segons els seus interessos i preferències.
CRM Turístic: gestió de la informació dels usuaris, crear campanyes segmentades i enviar newsletters automatitzades.
Chatbot: Un assistent virtual que utilitza xarxes neuronals per respondre preguntes en múltiples idiomes, disponible per respondre preguntes en temps real, garantint que els visitants obtinguin la informació que necessiten, quan la necessiten.
Tòtems d’Interior: Dispositius per a auto consulta que ofereixen informació turística de manera interactiva, i per realitzar enquestes de satisfacció de la visita al Gaudí Centre.

El sistema està dissenyat per ser intuïtiu, cosa que permet al personal de l’oficina de turisme gestionar la informació i fer canvis sense necessitat de coneixements tècnics avançats.

Llauradó digitalització Gaudí Centre

La regidora de Projecció de Ciutat, Noemí Llauradó, amb la nova plataforma (Reus.cat)

Actualització de la pàgina web

Reus Promoció, també presenta l’actualització de la seva pàgina web, una de les primeres accions que s’han desenvolupat i que formen part del projecte de Projecció Exterior de la ciutat i una iniciativa que reflecteix a més, el compromís de l’administració amb la modernització i l’accessibilitat dels serveis digitals. Aquesta renovació inclou una actualització exhaustiva dels continguts, l’adaptació a la nova marca Gaudí Reus, així com millores significatives en termes de seguretat i usabilitat.

Noemí Llauradó, regidora de Projecció de Ciutat, ha explicat que “tot aquest conjunt de accions serviran per projectar i millorar el posicionament de Reus tant a nivell turístic com professional, en una escala nacional, estatal i també internacional, continuant les línies estratègiques marcades en el projecte de Projecció Exterior”.

RELACIONAT
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore